طلاق گرفتن در ترکیه

 

حتی در شرایطی که زوجین در خارج از کشور ترکیه ازدواج کرده باشند، می توانند در داخل ترکیه طلاق بگیرند. قانون ترکیه حتی در مورد پناهجویان، مهاجرین و اشخاص بی تابعیت نیز قابل اجرا است. پناهجویان، مهاجرین و اشخاص بی تابعیت که می خواهند در ترکیه طلاق بگیرند نیز تابع این قانون مدنی در ترکیه هستند.

 

وضعیت تاهل پناهجویان، مهاجرین و اشخاص بی تابعیت در کشور مبدا و یا در کشور اقامت قبلی با در نظر گرفتن قوانین کشور مربوطه، در ترکیه قابل پذیرش است. در برخی از کشورها، ازدواج های مذهبی به عنوان ازدواج های رسمی شناخته می شوند. در نتیجه، ازدواج مذهبی که در کشور مبدا و یا در کشور اقامت قبلی انجام شده در ترکیه نیز به عنوان نوعی ازدواج رسمی درآن کشور محسوب می شود.

 

توجه :اگر قصد در طلاق در ترکیه دارید شما می توانید با وکلای ما در ارتباط باشید و مشاوره حقوقی دریافت نمایید

 

پروسه ی طلاق و حضانت

 

برای طلاق گرفتن، شما باید یک دادخواست طلاق به یک دادگاه خانواده ارائه دهید. در دادخواست طلاق، می توانید از دادگاه درخواست حل و فصل مسائل مربوط به حضانت فرزندان خود را بنمایید.

 

.

 

 

 


internationalservice ترکیه ,طلاق ,کشور ,ازدواج ,تابعیت ,حضانت ,پناهجویان، مهاجرین ,اقامت قبلی ,کشور اقامت ,کشور مبدا ,ترکیه طلاق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

rankoohfileme سیاه و سفید روان‌جویان | مؤسسه پژوهشی روانشناسان جوان من و دخترم Farasoot Music | فراصوت موزیک | دانلود آهنگ جدید کار با فوتوشاپ پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان اسپلیت