آیا درباره روغن مورچه چیزی شنیده اید ؟

این روغن یکی دیگر از هدایای خداوند است به بندگانش . روغن مورچه (کرم موبر دائمی یا از بین بردن مو های زائد) یک موبر دائمی می باشد و با ترکیبی الهام گرفته از طبیعت، بی عارضه ترین موبر دائمی است .

قدرت ماندگاری و تأثیر روغن مورچه اصل برخلاف تمام کرم های موبر تولید شده به شیوه صنعتی، یک موبر دائمی و استثنایی است . لابراتوار تحقیقاتی نیک موفق به تولید محصولی استاندارد باکیفیتی فراتر از نمونه های خارجی در ایران شده است . در طول دوره 10 ساله این روغن مورچه اصل در گاه رویکا ، این محصول امتحان توانسته است به خوبی امتحان خود را پس بدهد . بیشتر از 95 درصد افراد که این روغن را استفاده نموده اند،  از آن نتیجه مثبت گرفته و برای همیشه با موهای زائد خود خداحافظی کرده اند . مبلغ بسیار اندک در مقایسه با سایر موبر ها اعم از خارجی و ایرانی از دیگر  مزایای بارز این روغن است  . این روغن با تاثیری اعجاز گونه می تواند ریشه موها را بصورت مادام العمر از بین برده و پوستی زیبا و شفاف را به شما هدیه دهد . برخی از گاه ها، نمونه تقلبی این محصول را با عنوان روغن مورچه اصل و با قیمت های مختلف و بعضا حتی گران تر از نمونه اصلی، آن عرضه می کنند . گاه رویکا به دلیل عقد قرار داد با خود لابراتوار تحقیقاتی نیک ، فقط و فقط میتواند اصل و ارجینال این محصول را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. روغن مورچه یک موبر دائمی یا غیر دائمی ؟ روغن مورچه یک کرم موبر دائمی است درخشش و لطافت پوست در طول تاریخ همواره برای بانوان ارزش بسیاری داشته است . بانوان همیشه به دنبال روشی آسان و کم هزینه بدون عوارض جانبی بوده اند اما امکان ندارد که چنین محصولی را پیدا کنید . محصولی که تاثیر گذاری آن دایمی باشد و بدون عوارض جانبی برای بدن و سطح پوست تان باشد . از طرف هزینه های در نظر گرفته شده بسیار مهم اند. با استفاده از موبر های که در بازار موجود است مو های زاید شما را از بین نرفته و ریشه مو سالم می باشد . اما با استفاده از روغن مورچه شما به طور دایمی مو های زاید خور را از دست داده و پوست تان شفاف خواهد شد . ترکیبات این روغن طور بوده که ریشه مو را از زیر پوست کاملا از بین خواهد برد . این روغن مو های زاید را به طور قطعی از بین خواهد برد .روغن مورچه   از بین بردن مو های زائد با روغن مورچه اصل :
روغن مورچه در مقایسه با کرم موبر دائمی بی عارضه ترین داروی ازبین برنده ی موهای زائد می باشد . در تولید این محصول هیچگونه ترکیب شیمیایی که در دارو های صنعتی استفاده می شود بکار نرفته  است . همچنین به دلیل منشأ ارگانیک ترکیب شیمیایی این محصول ، هیچ گونه حساسیت یا عارضه جانبی را به همراه نخواهد داشت . از  این روغن می توان بر روی پوست های حساس و حتی در ناحیه صورت ( به دور از چشم ) نیز استفاده کرد . این روغن برعکس دیگر موبر های شیمیایی باعث بروز حساسیت نشده بلکه پوست شما را شفاف و نرم می سازد .   از بین بردن مو های زائد استفاده از روغن مورچه به روش سنتی شاید برای شما جالب باشد که روغن مورچه در گذشته به چه صورت مورد استفاده قرار می گرفته است . روش استفاده از این موجود کوچک در گذشته برای از بین بردن مو های زاید این چنین بوده است : این موجود کوچک را روی سطح پوست خود ماساژ میداند و به مدت زمان حدالقل ۲۰ دقیقه موضع را تمیز نمی کردند .

روغن مورچه

پس از ماساژ دادن روغنی بر روی پوست پدیدار می گردد  این عمل باعث از بین رفتن مو های زاید می شود . یکی دیگر از روش های موجود در قدیم ساییدن مورچه ها در یک ظرف بوده است . این روش از نظر کارایی تاثیر بیشتری داشته و بطور کلی نابودی تمامی موهای زائد را منجر میشد .   ترکیب روغن مورچه با روغن مازو بسیاری از مصریان باستان بر این اعتقاد بودند در صورتیکه این روغن را با روغن مازو مخلوط کرد اثرات روغن مورچه را چندین و چند برابر خواهد کرد . صحت و درستی این دیدگاه از نظر علمی ثابت نشده است .   اما به یاد داشته باشید ! این روش های سنتی زمانی موثر واقع خواهد شد که از دیگر بر طرف کننده های مو های زاید استفاده نشده باشد .  

فواید استفاده از روغن مورچه اصل

در اصطلاحات ادبی ریشه لغوی فرمیک اسید از نام لاتین مورچه یعنی Formica گرفته شده است . این ترکیب اولین بار از تقطیر تخریبی ترکیبی مورچه تولید گردید . 1 . در روغن مورچه و یا کرم های موبری که از ترکیب Native مورچه بدست می آیند هیچگونه مواد شیمیای را با خود به همراه ندارند . 2 . روغن مورچه علاوه بر اینکه برای پوست شما مضر نیست بلکه با استفاده از این روغن شما پوستی درخشان ، شاد و لطیف خواهید داشت . 3 .خلاصی از شیوه های متفاوت آرایش و یا جراحی به وسیله لیزر که بسیار پر هزینه خواهد بود . ( این در حالی است که از این روغن با کمترین هزینه بیشترین نتایج را مشاهده خواهید کرد ) . 4 . روغن یا موبر دایمی مورچه در طبیعت درون نیش اتی مانند مورچه و زنبور و کامبیل  یافت شده و کاملا طبیعی و فاقد  دخالت انسان می باشد . 5 .  موبر های دیگر باعث تیره شدن پوست شده در صورتی که این روغن باعث درخشنده گی پوست تان می شود .  

روغن مورچه برای کودکان

عده زیادی از افراد بر این باور اند که این روغن  می تواند برای رفع مو های زاید در کودکان موثر باشد . اما لازم به ذکر است اگر بخواهید برای این کار از این روغن استفاده کنید باید اطمینان داشته باشید که روغن مورچه اصل استفاده تهیه نموده اید . علاوه بر این ترکیبات روغن مورچه ، گاه می تواند برای نوزادان دارای عوارض نیز باشد . در مصرف این روغن برای نوزادان باید توجه خاصی داشته باشید تا از عوارض جانبی آن بکاهید . عوارض جانبی برای کودکان قرمزی پوست و یا ایجاد حساسیت گزارش شده است .   روش استفاده از روغن مورچه اصل برای از بین بردن مو های تازه روش درست از بین بردن مو های زاید استفاده از مو بر های شیمیایی با ترکیب آهکی نمی باشد . برای این که شما به طور کامل مو های زاید خود را از بین ببرید لازم است از روغن یا موبر دایمی مورچه استفاده کنید . برای استفاده از این روغن لازم است قسمت مورد نظر را شستشو داده و با یک حوله نرم خشک کنید . بعد از آن چند قطره از این روغن را روی سطح پوست خود ماساژ دهید . به مدت 30 دقیقه بگذارید روی سطح پوست تان باقی بماند . بعد از 30 دقیقه مجدد بشوید . این کار را به مدت 5 روز و در هر روز 3 با انجام دهید .    

با مجوز از وزارت بهداشت :

از بین بردن مو های زائد بوسیله این روغن اعجاب انگیز : بی تردید، رسیدن به نتیجه مطلوب تنها در گرو استفاده از این محصول و باکیفیت و بکار گیری شیوه صحیح استفاده است . کیفیت و اصالت این محصول توسط گاه رویکا  برای اران تضمین شده است . روغن مورچه کاملاً استاندارد است .   شماره ثبت: 30184  پروانه بهره برداری: 10268/6  پروانه ساخت: 1929 در ایران انتشار یافته است.   از بین بردن مو های زائد   تامین کننده کالا : شرکت Addsmart محصولات مرتبط : روغن خراطین روش روغن مورچه روش اول روغن مورچه برای می توانید از بالای همین صفحه گزینه افزودن به سبد را کلیک و به صفحه تکمیل فرم اطلاعات رفته سفارش را تکمیل نمایید . روش دوم روغن مورچه شما می توانید با کارشناسان گاه اینترنتی رویکا تماس بگیرید و روغن خود را سفارش دهید . تلفن ثبت سفارش و مشاوره 021284233  
رسانه برتر ایرانیان روغن ,مورچه ,استفاده ,پوست ,موبر ,زاید ,روغن مورچه ,موبر دائمی ,عوارض جانبی ,موهای زائد ,داشته باشید ,موبر دایمی مورچه ,بدون عوارض جانبی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موسسه سیمرغ علم پرسش مهر هجدهم دانلود فیلم‌ و ‌سریال هندی ولایت شرکت مهندس افشار امپراطور دانلود | دانلود فیلم و سریال جدید آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت